Advertising in the 1960s
Advertising in the 1960s
Until the invention of the electronic calculator, the slide rule was an essential tool and present in advertising.

1960’larda reklam

1960’lar - reklamlar hızla gelişiyor

İlerleme ve inovasyon, ana reklam konusudur

Teknik inovasyonları, endüstriyel ilerleme ve global pazarlama, bu çağın karakteristik özellikleridir ve reklam konusu olarak kullanılırlar.

 
Okul kalemleri için promosyon kartı

İnsanları renkli kalemleri satın almaları için ikna etmek üzere çocuklara yönelik motifler tasarlanır. 1967 yılından bu promosyon kartı, İspanya pazarı için tasarlandı.

Devam eden on yıllar

1900’lerde ve 1910’larda Reklamlar

1900’lerde ve 1910’larda Reklamlar

Daha fazla oku
1920’lerde ve 1930’larda Reklamlar

1920’lerde ve 1930’larda Reklamlar

Daha fazla oku
1950’lerde reklam

1950’lerde reklam

Daha fazla oku
1970’lerde ve 1980’lerde Reklamlar

1970’lerde ve 1980’lerde Reklamlar

Fotoğraf posterlerle imaj reklamı

Daha fazla oku