New approaches in advertisin
New approaches in advertisin
In commercial graphics, the image is reduced to a picture of the product with a brief slogan.

1920’lerde ve 1930’larda Reklamlar

Dünya savaşları arasında reklamlar

Ürün reklamları daha da geniş bir topluluğa erişir. Farklı beğenilere uygunluk sağlamak için geniş kapsamlı motifler ve tasarımlar kullanılır.

 
 
Osmia

1935’de, Faber-Castell ünlü dolmakalem üreticisi Osmia’nın çoğunluk hisselerini satın alır. Şirket unvanı “Osmia”, 1950’lere kadar muhafaza edilir.

Devam eden on yıllar

1900’lerde ve 1910’larda Reklamlar

1900’lerde ve 1910’larda Reklamlar

Daha fazla oku
1950’lerde reklam

1950’lerde reklam

Daha fazla oku
1960’larda reklam

1960’larda reklam

1960’lar - reklamlar hızla gelişiyor

Daha fazla oku
1970’lerde ve 1980’lerde Reklamlar

1970’lerde ve 1980’lerde Reklamlar

Fotoğraf posterlerle imaj reklamı

Daha fazla oku